/Linn

Tjo. Min helg har varit kanoners och skolveckan har sprungit förbi, kanske för att jag bara haft och kommer ha tre lektioner denna vecka i och med att det bär av till Finland för att försvara Anderstorpsskolans guld i Finnkampen imorgon. Ska tävla i fyramål och basket höhö kommer inte kunna använda särskilt mycket talang i grenarna, kanske kan min längd vara till en fördel? Det vore väl det enda. i alla fall. Sist jag skrev var jag sugen på vinst i inebandy. Hädan efter kommer det inte upp ett endaste litet ord om den sporten förrän vi segrar. Är less på att skriva om förluster. Så ja, ni kan ana hur matchen gick. Bestämde mig för att banga fest (inte på grund av att vi inte kammat hem tre poäng, utan för att jag kände att det även fanns en morgondag) för att istället se Hamilton på bio med mamma och pappa. Eftersom de redan hade bokat platser, innan jag hade bestämt ifall jag skulle med eller inte, fick jag sitta på en annan rad med okända ansikten. Att sitta utan någon bekant gör ju i och för sig ingenting när man ändå bara är där för att glo på en duk, men grejen är den att jag är världsmästare att prata för mig själv under filmer, som är äckliga. Speciellt till denna obehagliga(men rätt bra) rullen. Efter bion for jag iväg till några flickor i Boviken för mys med popcorn och Eva & Adam. Dagen efter, på söndagen blev det tidig morgon för färd mot Haparanda och Ikea tillsammans med världens i särklass bästa mamma och mormor. Vi shoppade tills vi droppade och varuhuset var tomt. Igår, måndag, satt skidskolan igång för mig och Andrée. Ikväll kör vi ännu en lektion. Plogning och lift, that´s what we´re doing. Nej, dax för mat i magen nu innan jag tar på mig täckbyxorna. Dagens fundering har varit ifall jag ska gå balen eller inte? Kommer säkert ångra mig om jag inte skulle göra det men är det värt det. Hm hum mh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0