Calle gör idol värt att tittas på.

Igår var jag och några balla typer i Cheesebay och njöt av Ostviksrevyn, som verkligen var urkul! Missade Mammas pojkar och Inlåst, men de problemen är fixade nu. Massa hjärtan på tv4play! 
Även om jag inte haft någon läxa i veckan är jag tröttare än vanligt. Passade One Three Hill kvällen, jobbar ju som sagt för sista(?) gången imorgon. Kändes viktigt att vara pigg och utvilad. Nackspärren som kommer efter sittandes sömn kändes inte särskilt lockande.

Denna hittade vi på en anslagstavla. Lite censurerat nu..men om du är intresserad är det självklart bara att du hör av dig! (Bilden är som kanske inte så oväntat tagen av Felli.)


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Gick lite med Signe och Anna på stan idag, eller vi drack kaffe på Bokia. Undrar hur många klunkar koffein man bör få i sig innan man uppskattar det. Tyckte ju nästan att det var gott i nian där ett tag. Det var då det, hehe. Kanske minns ni bilden i skolkatalogen. Kaffe Klubben. Goa tider alltså.

 

Nae, nu ska jag stirra på tvn fullt ut.
Hej, leverpastej.
xxx Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0