Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv

Kortdag, wie schön! Åkte hem med bussen som gick klockan två.
Efter middagen for Matilda, mamma och jag till Stadium. En av mina första julklappar är köpt (ett par skrillor.) Blev även en ny och förhoppningsvis värmare skidjacka. Vi var förbi en sväng i Bergsbyn och åt kvällsfika med kusinerna. GOTT med nybakat bröd!

Nu blir det till att skriva lite på min grupps sve/eng-redovisning. Råkade kryssa utan att spara dokumentet eftersom att jag skulle ut på ännu en brandövninig... Smart.

WARP W NISHI JKT F9 BLACK PANEL PRINTED
Hoppas på att det fryser till ute så snön kommer och bygger på backarna i schtugan. Men i Kåge måste det vara varmt i natt, vår värmepump är kaputt.

LINNNNN

                                                   

Kommentarer
Postat av: rebecka

snart så=D

2009-11-18 @ 09:50:09
URL: http://rebckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0