I´m gonna sing this song with all my friends




Kokkola Cup 2008

Tjenixen. Idag hade vi tre lektioner och två av dem innehöll redovisningar så att det bara susade om det! Tummen upp för att det nu är bortgjort alltså. Just det. 23:e idag vilket innebär att det inte är så länge kvar till lov, julafton, nytt år och allt det där. Min önskelista har jag börjat på, ärligt startade jag lite smått med den för länge sedan, har en massa önskningar och jag hoppas på att vissa i alla fall ska gå i uppfyllelse.

Huksfluks sa mamma att de skulle fara till lassa och ta influensasprutan. Jag hakade på, så nu är även den gjord. Som ett litet stick bara. Hoppas innerligt att jag slipper smärta eller behöver gå baklänges resten av livet;)
Nu blir det nog att kolla på den första Twilight filmen. Kände att det börjar vara hög tid för det nu när andra vågen av exalterade fan kommit.

HEJDO
/Linnsi

Kommentarer
Postat av: flix

moi Kokkola cup!!!

2009-11-25 @ 17:32:35
Postat av: felixxen

moi Kokkola cup!!!

2009-11-25 @ 17:33:09
Postat av: flixxen

moi Kokkola cup!!!!!

2009-11-25 @ 17:54:14
Postat av: felixxi

moi KoKkOlA cup!!!!

2009-11-25 @ 17:55:08
Postat av: rebecka

minnen:]<3

2009-11-26 @ 21:33:03
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0