A melody softly soaring through my atmosphere

Veckorna går ruskigt snabbt. Jag tycker att vi nyss hade måndag och skola framför oss. Nu är det fredag och mina planer är att slappa, spela match, vara med vänner och se Luftslottet som sprängdes!! Vi tjänar en dags ledighet i och med att det är öppet hus på skolan imorgon. Vi ska inte vara där och prata, men vi är lediga am montag!

Vi hade dans idag på förmiddagen. Det var riktigt kul faktiskt! Efter den goda gröten blev jag jättetrött och när vi på LPL-lektionen hade avslappning och jag nästan somnat fick vi veta att det var dags för oförberett prov. Jippie. Hoppas det gick skapligt i alla fulla fall.




TJONG
/Linnnn

Ps till Josstoss: Hjortronglöggen finns nu i skafferiet. M-u-m-s! Ds.


Kommentarer
Postat av: flixx/felixxen/....

hjortronglöggen är amazing!!!!

linn, vi har snart sammanstrålning om du vill umgås ikv!

2009-11-27 @ 19:27:12
Postat av: josssssefinmejuicen

haha jag ser lagom fånig ut, :)

va gött, jag måste köpa ny :):):)

2009-11-28 @ 18:12:43
URL: http://pahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0