FARSDAG

om jag ska vara ärlig tycker jag att denna dag är väldigt jobbig. Dom flesta sitter hemma och firar sina pappor medans jag går till kyrkogården och tänder ljus. Fast på ett sätt är det också mysigt, se alla ljus som lyser och känna att jag är närmare min pappa. Men det är klart att jag är sjukt avudsjuk på alla ni som har era pappor vid köksbordet och jag hoppas att ni bryr er om era pappor idag (och alla andra dagar) det är något jag lärt mig (även om jag inte är så bra på det alltid). Ta vara på alla människor du har omkring dig, det är lätt att man tar alla förgivet, man veta aldrig vad som kan hända.


I miss you dad and I will always love you♥

/din dotter


Kommentarer
Postat av: Amanda

fett jobbigt :( varför dog han?

2009-11-08 @ 16:44:07
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Forever And Ever Babe!

Jag vill egentligen inte kommentera detta inlägg. Jag vet inte vad jag ska skriva, men en sak är säker och det är att du Emma Eriksson är nog en av de starkaste personer som jag känner!!!

I love U<3

/för alltid din vän Lisa!

2009-11-08 @ 17:33:56
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: Linn

Du vet att jag alltid finns här för dig! Kom ihåg att du är otroligt bra vännen!

<3

2009-11-08 @ 19:37:34
Postat av: Malin

Du ska veta att jag verkligen beundrar din styrka. Finns här<3

2009-11-08 @ 21:27:10
Postat av: felli

kan inte ens föreställa mig hur det är för dig..

och när jag läser dina ord om att bry sig om sin pappa, och att visa det, kanske lite extra idag, så känner jag mig träffad. Jag är inte alltid bra på att visa uppskattning för människorna omkring mig, särskilt inte till dom i min familj. Men du har så rätt gumman, alla borde bli bättre på att visa sin uppskattning, överhuvudtaget. du är fantastisk emma.

2009-11-08 @ 22:14:17
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: hanna

du är en av dom människor jag beundrar mest här i världen Emma Eriksson, du är så stark!



Det kanske inte märks så mycket, men jag finns här!

2009-11-08 @ 22:18:03
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: anna

Emma! Min pappa brukar alltid säga att det är något speciellt med dig, du är så otroligt glad och framåt och stark trots din förlust, att du orkar hålla det uppe! Det är en bragd! Emma jag finns här, vi alla gör det och det lovar jag!!! <3

2009-11-10 @ 22:16:50
URL: http://uni-foreman.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag måste bara säga tack för alla snälla och fina kommentarer, jag blev oerhört glad när jag läste dom!

tack för att ni finns, men det visste jag redan för ni är så snälla och omtänksamma allihop!<3 jag har gått vidare för längesedan men det är ändå skönt att veta att ni finns,för ibland någon dag då och då kan det kännas lite jobbigt.



P.S Jag är inte starkare än någon annan, ni är minst lika starka och det är jag nästan helt säker på!

2009-11-11 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0