Femton minuter, en kvart?

Momme och morfar kom förbi efter en Stockholmstripp och vi började prata om pizza. Gud så sugen jag blev på att resa och äta en Sylvia med massa klegg på från grillen. Hehe.

Förövrigt var det väl sisådär med skola idag. Kul att se alla, jobbigt att det är så förbaskat kallt och...svart ute. Matteboken ligger här bredvid mig. Jag tycker verkligen inte om att skjuta upp saker men det kändes oerhört jobbigt att ta tag i det.




När gör vi om detta flickor?

Attans, nu har jag missat en kvart av Ullared och tvättmaskinen piper att den är klar så jag får tinitus. Ska räkna sen. Ska vika tvätten..sen.

/LINNAN


Kommentarer
Postat av: feliiss

linnsi, vad hände med den välordnade tjejen?

mina skor? dina skor?

ihihih.

2009-11-02 @ 22:25:44
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Miriam

Åh, måste bara få säga en sak...

GOSH! vad gott det där såg ut! ;)

hehe,



Gillar att man ser Emma?s hår sticka fram :)

2009-11-03 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0