HEJ DET ÄR JAG SOM ÄR EMMA OCH DRIVER DENHÄR BLOGGEN MED LINN OM NI MINNS!

jag som lovade att bli bättre på blogga... men jag ska försöka bli bättre!
jag har haft fullt upp med jobb, osv.

idag var det skola igen, roligt att träffa människor men just nu längtar jag efter nästa lov. Idag är det mormordag som alla måndagar, en tratition från alla skolår, så jag har varit och fikat där som vanligt;) När jag kom hem därifrån fick jag ett samtal av moa som var överlycklig och berättade att one tree hill säsong 1 avsnitt 1 skulle gå på tv klockan 16.05. När klockan slog 16.03 gick jag och skulle se och självklart funkar alla tv-kanaler utom 5!! så det blev inget OTH tittande för min del!:( Men som tur var kom ante hit och då gjorde det inte lika mycket att inte 5:an funkade♥ 


efter stömavbrott, små smällar och 2 kraschade lampor hänger det två nya fina lampor i vårat kök! som tur var kunde ante komma och koppla ihop kablar och sätta upp lampan eftersom varken jag, lisa och mamma inte är så bra gällande teknik och elektricitet;)

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0