Jesus ligger i sin krubba, här får du en bandyklubba.



Min onsdag kunde inte startat bättre. Vi hade Må-bra-dag i kyrkan och det hela började med frukost. Perfekt eftersom jag inte hunnit äta det på morgonen! Vi missade språket också. Goodie.
       Hela kvällen gick åt till att lyssna på en obligatorisk issäkerhetskurs för friluftslivarna. Före alltihopen tyckte jag bara att det skulle bli drygt, men så här i efterhand var det värt det. Vi kommer ju att få kompledigt!
       Mamma har fått en bärbar dator med jobbet, inte dåligt det heller.
Ingenting är dåligt. Jo, att jag inte har några bilder på den här datan. Men jag har ju i och för sig inte det på den andra heller. Kvitt problemet.

Tjingeli-tjong
/Limpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0