Vita huset har brunnit ner, det ända som blev kvar var en svart barack.

Skämmes, vi har varit oerhört dåliga på att uppdatera. Nu blir det andra bullar!

Vi glömmer provet som dagen startade med. Jag tror att det gick så mycket åt skogen som det kunde gå. Men lika glad är jag. Skin, skin för den du är och love you life. Lovet är ju här YEAH
Jag skickar sms till mina medmänniskor med positiva texter. Får mest tillbaka en glad gubbe och ett frågetecken. Ta åt er, ni är awesome allihopen!

Jag längtar till pappas nådigt goda fisk. Den ska jag äta till middag.
CU guys

/L




Kommentarer
Postat av: f

linn du är så fin(n)

så glad och lika god som en kexchoklad,



prupp i maggropen!

2009-10-23 @ 18:11:26
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: emmaa

hihi jag fick ett och jag blev glaa hihi

2009-10-23 @ 22:19:04
URL: http://emmmak.devote.se
Postat av: linn

nawww:]

2009-10-24 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0