Ingen kan vara nere med en ballong!

det har inte blivit mycket bloggande för min del senaste dagarna, fy skäms emma!
men nu är det inga läxor eller skola och då så ska jag bli bättre. Det känns så underbart bra att det är lov, kunde inte kommit lägligare jippiee=D

FREDAG:
- FICK LOV!!!
- FIKAT MED MOA!
- JAG OCH MOA TRÄNADE MED FRISKIS OCH SVETTIS ( ett partypass;) )
- CHIPS, VINDROVOR, IDOL, GODIS, CIRKUS MÖLLER OCH MYS MED ANTE!
- SOVA

LÖRDAG:
- VAKNADE UPP BREVID ANTE, myspys♥
- 360 I EN OCH EN HALVTIMMA MED FELICIA, MOA, LISA, LINN, EMMAM:)
- HOCKEY MED MOA, EMMA OCH LISA! TRÄFFADE ÄVEN MINA NORRLÅNGTRÄSKVÄNNER,  DET VAR INTE IGÅR! MATCHEN SLUTADE 3-0 TILL AIK!!
- CHEESBAY MED ANTON, JOSSAN, JESPER, NIKLAS, OCH MINA KÅGEBRUDAR!
-SOVA

IDAG:
- HAR JAG TRÄNINGSVERK 
- SKA JAG SPELA INNEBADYMATCH
- TVKVÄLL MED DESSA INGÅENDE DELAR:
  ONE TREE HILL, GOSSIP GIRL OCH ENSAM MAMMA SÖKER!
 
 
STARKA BRUDAR EFTER TRÄNING PÅ 360♥

woopps, det blev ett långt inlägg idag, kram emma.


Kommentarer
Postat av: redhead

ÅHH GROVA :O :O

2009-10-25 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0