.

Min dag idag har spenderats på Ica. Ett stort plus var att alla var väldigt glada och det var roligt att jobba, men det fanns även två minus och det ena var att Viktor tappade ner öl på golvet som resulterade i att jag fick en ölfontän över mig. Så jag har luktat alkis idag. Det andra var att alla gick runt och berättade om och om igen hur kul dom ska ha i London medan vi extrajobbare ska jobba nu på lovet. MEN VI KOMMER JU TJÄNA PENGAR!:)
Så nu kommer jag att jobba:
Torsdag 12-21.15
Fredag 12-21.15
Söndag 12-18.15
Inte dom bästa tiderna men jag har iallafall tur som har ett jobb nu när det är lågkonjuktur;)


Min underbara arbetskompis, vän och kusin Moa!

Nu ska jag på träning!
/eemmaa

Kommentarer
Postat av: arbetskompis,vän,kusin

naw! du är också underbar <3

ps: Du har ju tur som får joba me mig iaf :D

2009-10-28 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0