PANG PANG !

Tjenamors! Stan..idag..igen..jo. Tillsammans med Malin, Felicia, Emma och Rebecka! Inhandlades lite smågrejor till imorgon. Då ska jag och mina kompisar iallafall fira Halloween. Vi fick veta att det var på lördag egentligen men aja det kommer bli super! Jag ska vara utklädd till en pirat. Kom på i efterhand att jag borde vara ett Michael Jackson-fan som tagit livet av sig. Jag får spara den brillianta idén till nästa år helt enkelt. Det kommer bli fett hur som helst ändå!
Fick förresten en awful gratis-sminkning på Vero Moda också. Eller jag kan ju se det från den positiva sidan -nu vet jag hur sminket imorgon kan se ut...

Nu blir det Eddahallen med mamma och lillasyster. Hopp och lek!


Kan inte annat än skratta när jag ser den här bilden på mormor, ett skeletthuvud, Sanna och moster.
Vore ju ännu ett alternativ till morgondagen?

/lInn



Kommentarer
Postat av: vickan

Tack för den bilden gullet ! Akta dig , jag har ett par i albumet jag med....

2009-10-29 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0