Vad gjorde bagaren när polisen kom? Smet.

Gårdagen blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss men nog var det roligt alltid! Vi väntar alla på Felles bilder som togs under kvällen. Jag kommer kopiera dem i sinom tid:$$

Dagens miss:
Ställde väckaren på halv tio för att börja jobba klockan elva. Mamma var schyrre och skjutsade mig till Solbacken så att jag var där fem minuter innan. Jag gick upp för att byta om och stämpla in. DÅ såg jag att jag inte stod på schemat denna lördag utan nästa veckas lördag. Aja.

Ute är det ruskigt kallt. Blir till att klä sig när jag och mamma ska ut och promenixa.

Sist men inte minst: GLAD HALLOWEEN PÅ ER!


/L


Kommentarer
Postat av: fe

bilder finns att skåda brudN;D

2009-10-31 @ 19:59:41
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0