We're all fucked... It helps to remember that...

Emma och jag kollar på en massa bilder och några fantastiska egengjorda filmer på datorn. Humor på hög nivå!
       Idag hade vi innebandymöte på kajen. Gick igenom lite ditt och datt inför säsongen. Premiär imorgon mot Ö-vik, krossa, krossa VM-guld. 
       Det var tänkt bio ikväll, men ibland blir saker och ting inte exakt som man tänkt. Platserna var slut... Men varför inte ta en klassisk tjej-rulle med förutsägbart slut?! Då slipper man dessutom hjärtattaker när man cyklar hem efteråt.


Glada konfirmander 08

/both of us


Kommentarer
Postat av: felli

den omtalade filmen måste visas,

jag måste ju få skåda när jag som vanligt slkämmer ut mig (Y)

2009-09-26 @ 19:38:10
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: sigen

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH <3

2009-09-27 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0