GRATTIS MORMOR SOM FYLLDE 71 IGÅR!

tog mig en lång välförtjänt sovmorgon i morse och sedan moppade jag och moa till ersmark och tittade på damernas match ( förlust 2-1:( ) Efter matchen for jag en sväng förbi ante och sen hem och åt mat, och sedan for jag tillbaka till ip för att ha träning, var inte så jättetagg på det, men det var riktigt roligt eftersom vi hade tävlingar och vinnaren fick en dricka, (men tyvär blev det ingen dricka för mig=(=(=( )
Efter träningen for jag till mormor som fyllde 71 igår, gotteligott med tårta!!

Här är några bilder från mormos 70-årskalas!


   
 
nu ska jag sova, godnatt och sovgott! :)


Kommentarer
Postat av: liNNNN

undrar vem det var som vann dricka:]

2009-09-07 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0