LÖRDAG

vaknade upp tillsammans med älsklingen = mysigt!=D
sedan kom emmam förbi och vi körde till ersmark där resten av dagen tillbringades, först var vi "aktiva" bollkallar åt herrlaget ( där några spelare är i våra egen ålder;] ) och sen spelade vi match, gick tyvär inte så bra:( Efter matchen duschade jag, emma och linn och fixade oss på ip och sedan bar det av hem till josse, där jag, emma, moa, linn, och josse åt surströmming! SUPERGOTTT!! =D (och det tyckte även linn, som nu lärt sig både äta och rensa surstömming, duktigt gumman;*!)
Senare på kvällen kom fler flicks! Vi badade badtunna, pratade, spelade gitarr och åt efterrätt, chips, godis och allt annat josse matade oss med! SUPER KUL KVÄLL FLICKOR!=D

Här är mina få kort jag hann ta innan kamerans batteri var slut:
 
     

 

Mer bilder kanske kommer!=D

/EMMMMMMMMMMMMMMA

Kommentarer
Postat av: malin

tack för en rolig kväll!<3



alltså linn måste vara den enda personen i hela världen som passar i den där hjälmen :]

2009-09-06 @ 18:42:40
Postat av: inn

TJEJER<3<3<3<3<33<3333

hehe mallan,ne ne nejjjj

2009-09-06 @ 19:42:49
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: linn

glömde säga tack för lånet av kiwi malin!

2009-09-06 @ 19:44:00
Postat av: Boman

linn ser ju galen ut i fisken var det inte dedär som var så äckligt:P

2009-09-07 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0