Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Äntligen weekend. Känns superbra!
Idag har vi haft vår första meditationlektion med Anitha. Måste säga att det mest gjorde ont i fotknölarna fastän jag hade en großes(stor) kudde...
Köpte ett par skor idag efter skolan! Får se om jag behåller dem, har nämligen inte testat båda dojorna ännu eftersom att jag var tvungen att skynda till bussen.
Emmas hår är nu brunt och tacka gudarna att det blev bra (var lite smått nervös över att färgen inte skulle räcka, men det gjorde den).
Nu ska ni få se på en mega snögg brud!!


Hittade bilden på Emmas computer, nästan för fin för att visas.

Moa, Felltos, Emma och jag se film nu.
PZ OUT /Lajn N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0