SÖNDAG

jag håller helt klart med linn, ibland tycker jag söndagar är den bästa dagen på veckan! Man behöver absolut inte göra någonting, bara se tv. Och det passar alldeles utmärkt eftersom söndagskvällarna är fulla av bra tv-program!
(ENSAM MAMMA SÖKER OCH ONE TREE HILL ÄR MINA FAVORITER!! =D)
Idag har jag tagit mig en lång sovmorgon, hjälpt mamma med att kratta nere vid älven, gått en liten prommis med moa, varit med ante och ikväll har jag, lisa och moa tagit med glass och merci-choklad och gått till huset jag sköter om i veckan och sett tv hela kvällen, utan någon dammsugare i bakrunden!! :)   
Det var min söndag det, hoppas ni oxå haft en bra söndag!

SAKNAR ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0