Linn, vad är den bestämda parti-pronom-subjekt-infinitiv-perfekt?!!?!?!?


Cheap mondays jeans är giftiga och kunder som äger ett visst par av deras kollektion får lämna tillbaka byxorna mot pengarna tillbaka. Till min stora glädje är jag är en av kunderna till de kartong-hårda braxerna. Så nu kan jag
alltså köpa några andra jeans isället. Wiho!
................................................................................................................

Jag minns den förfärligt långa mardrömsturen till Varuträsk som om den var igår. När jag tänker efter är det över ett och ett halvt år sedan. Ibland är det deprimerande att inse hur gaggig man låter och blivit. Jag är ju bara 16...

/Linn, förtidspensionerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0