EMMA SKRIVER!

jag lovade linn att skriva när jag kom hem, och nu har vi kommit hem från medle och jag skriver förfullt och tänker på min florist som jobbar.
Det mesta har varit riktigt skojigt, vi har lekt lekar, grillat, pratat, och för vi som är riktiga friluftsmänniskor blev det att övernatta på en äng, riktigt mysig må jag säga (förutom att vi vaknade av regnet på morgonkvisten)


En taggad moa! p.s fler bilder kanske kommer;)

Nu ska jag ta mig en kort powernap sen ikväll blir det nog att vara med ante, och jag hoppas han är snäll och ger mig masage!!=D(det behövs efter denhär cykelturen;))   /ee

P.S TACK ALLA SPFL1b:ARE FÖR EN TREVLIG LITEN EXPEDITION!!=D
                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0