Vi tackar våra motståndare, alla domare och era tappra rackare i publiken med en varm applåd

Men tjena, kolla vad jag har lyckats göra med bloggen(!)
Nu är det KNALL-VITT, köng!

Dagen har bestått av en lång och dryg skoldag. Efter det var det säsongens sista match för oss i f17. Sabrin fick gult kort vilket tydligen innebär utvisning i tio minuter också. Jag var smått upprörd och slängde ur mig: "Om man får tio minuter för ett gult, vad får man då för ett rött kort?" Clever:] Tyvärr blev det förlust, men inget gör väl det när vi faktiskt krigade på bra!



/linn-lim (jag vet att det är jobbigt med internskämt)


Kommentarer
Postat av: lisaafisa

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!

2009-09-09 @ 21:11:28
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0