nu har jag avslutat ett kapitel i mitt liv (för ett tag iallafall)

Nu har jag bestämt mig angående fotbollen. Igår efter träningen pratade jag med Camilla och nu har jag slutat. Iallafall för ett tag, sen så får vi se. Det känns både ledsamt och skönt. Jag har spelat fotboll i 10 år så det kommer bli lite tomt och jag kommer att sakna laget otroligt mycket. Kommer jag att sakna det för mycket då börjar jag om igen. Men det är tur att jag får komma på lagfesten iallafall, JAG TAGGAR!!! 

 
Nu  kommer jag att börja träna på friskvårds istället. Beach -10 eller kanske -11.
/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA! ;) välkommen in i klubben =D

2010-04-15 @ 11:24:27
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0