HEJSVEJ

Kom just hem med bussen efter att ha varit en sväng hos frissan och kapat topparna. Nu känns håret klart bättre och om ett litet tag kommer jag känna mig helt nöjd, för då har jag förhoppningsvis en lite, lite mörkare hårfärg.

Är avis på Emma för att hon köpt sig en sån fin cykel, men ikväll ska jag i alla fall rulla fram mammas. Själv önskar jag mig en ny och egen i födelsedagspresent. Sen är väl vi alla avundsjuka på Emilia som just nu befinner sig huvudstaden. Hoppas du har det bäst i alla fall!!!!!

Förövrigt så leker livet! I sommar ska jag på yran(Signe vi kommer sakna dig♥). Jag har en lektion kvar till helg och jag ska börja om att jobba imorgon. Det är ju dessutom Valborgs...imorgon. Ska vara med fina vänner och pöjken.

♥♥
/Linn



Kommentarer
Postat av: rebeckaaa

Grattis Linn(L)

2010-05-02 @ 15:03:20
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0