11 DECEMBER 2010

Fick lämna en sovande Hampe under det varma täcket i morse för att åka till jobbet i fyra timmar. Gick bra på Landet och bussen hem gick till min hållplats. Skönt med tanke på att jag hade frusit bort i conversen annars. Har suttit och glott på skärmen allt för länge nu. Måste dammsuga och våttorka mitt rum. Kanske snygga till i garderoben lite också? Och slå in de få klappar jag fick med mig hem igår. Blev mest saker till mig själv. Men jag tycker inte att det känns  särskilt brådskade att behöva hitta grejer ännu. Det är ju hela två veckor kvar till jul. Ska dra mig. Kvällen spenderas hos min kära vännina Malin tillsammans med några andra vänninor. Älska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0