snö var det första jag såg när jag vaknade och nej, nej, nej var den första tanken jag fick när jag såg denna snö.

Idag har jag varit på stan ett tag med Mamma, vi kollade efter kläder till henne, hittade kläder åt henne och fyndade även staylingprodukter till håret. 2 goldwell för 200kr!! vi kollade även på tapeter (det finns hur många fina som helst och jag känner hur jag bara vill göra om i mitt rum). Annars har jag inte gjort mycket idag. Ikväll har jag tränat, vi var 5 stycken men kul var det ändå:)



Nu ska jag göra som flickorna ovan, fika♥

/emmae


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ooppps, trodde jag var som du med hårinpackningar.. dock köpte jag 2 för 75.. mihih

2010-03-10 @ 22:44:05
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahahaha asså va fan gör jag ....

2010-03-10 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0