21.21

Jag har inte varit så bra på att blogga som jag hade tänkt medans Linn var borta, i Fredags kom Ante hem så helgen har spenderats med honom för det mesta, vilket gjorde att jag inte hunnit. Vi har inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt och haft det bra. Igår var Felle och Moa hit och såg Mello med oss, trevligttrevligt! Men synd att Salem inte vann! 

Matchen idag gick inte bra, vi var bara 9 spelare som kämpade på men hade inte orken. Vi rullade runt på 3 backar, och jag, med inte världens bästa kondition orkade inte riktigt med om jag säger så... Vi förlorade med mycket, känns surt att det blev ett sådant tråkigt avslut på en bra säsong.


hjärtat, du är den mest underbara som finns♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0