BACK ON TRACK

Hej hopp fjälltopp. Fick lite bannor av Emma för min glesa uppdatering. Tänkte därför berätta att jag fortfarande är vid liv och mår prima. Helgen som spenderades i Skåne blev kanske inte riktigt som vi(Malin, Signe, Linn) tänkt oss. Men vi har i alla fall lärt oss att vi inte bör satsa på att bli forskare.
Idag har jag haft en kort skoldag, varit med Hampus och ätit tre portioner gryta till middag. Nu ska jag försöka göra en fin powerpoint. Klockan åtta är det fys som gäller. Två timmar i gympan och jag känner faktiskt att det ska bli riktigt skönt att röra på mig. På tiden kanske, hehe.

Är på shoppinghumör. Låter som att det blir en tripp till Umeå snart. Underbart. Vill ha ett par nya vita converse. Mina favvisar är lite slitna.


Sweetisar det där

Kommentarer
Postat av: LH!!!

JAG VILL TILL UMEÅ!!!

2010-03-23 @ 19:29:24
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: ML

JAG MED!!

2010-03-24 @ 10:49:36
URL: http://moisochmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0