Tur i oturen

Tjenixen. Tappade min börs på bussen imorse. Ringde några samtal och vips var den hittad och fanns att hämta ut på busskontoret. Mannen i luren som fixade detta skulle förklara var kontoret låg, men jag behövde ingen beskrivning eftersom att jag varit där ett antal gånger förut och fått tillbaks både det ena och det andra. Av någon konstig anledning får jag alltid igen saker jag har borta, hehe.

Nu knaprar jag på havreflarn samtidigt som jag pluggar nka. Är inte speciellt motiverad, men det är bara att bita ihop. Lov om två dagar och det kommer bli alla tiders.
 



Justja, en liten "update". Det var jag, Linn, som skrev inlägget. Byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0