HEEEEEEEEEJ

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har haft fullt upp med jobb och när jag inte jobbat umgåtts med vänner. Efter att ha jobbat 8 dagar irad blev jag ledig igår i två dagar, skönt! Så igår for jag och ante igår iväg på en impulstripp till piteå för shopping och middag. VIlket var mysss♥ Fick med mig en ny bikini, svarta shorts och ett linne hem.

Idag vet jag inte riktigt hur dagen blir hade bestämt mig för att ligga och sola hela dagen ifall det är sol (vilket det är) Men låter som att brudarna? ska ta en fika på stan, så vi får se vad som händer. Det blir bra hursomhelst!


JAG ÄLSKAR DIG MIN PRINS, FÖR MIG ÄR DU HELT PERFEKT♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha bra svenska<3<3

2011-07-14 @ 12:37:03
Postat av: Anonym

sorry har inte skrivit på ett bra tag;)

2011-07-14 @ 20:56:39
Postat av: Anonym

Asså de e töp ok:*

2011-07-14 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0