No problem in India

Mycket har hant sen sist. Vi har ju varit ivag till Pushkar pa kamelsafari och marknadsshopping, vilket var mycket roligt. Kamelerna var hoga, disosaurieliknande och lite laskiga. Oknen var kall pa natten, men trippen var anda riktigt mysig.





Pa veckodagarna har jag varit med mina sma snoriga, smutsiga men ack sa sota barn i Kindergaden. Nagra av dem skulle jag kunna tanka mig att stoppa ner i resvaskan och ta med hem. Emma och Ebba har undervisat lite aldre barn i matte och engelska.









Vi har fatt hennatatuering, klatt ut oss till indiska kvinnor i sari, lart oss laga indiemat, prata Hindi och en hel massa med annat smatt och gott.|

Imorgon lamnar vi Sikar for att fara in till Delhi. Pa sondagmorgon gar namligen vart plan hem till trygga, varma (inomhus har vi ju faktiskt varme) och kara Sverige. Langtar egentligen inte hem sarskilt mycket, men det ska bli kul att traffa folk och kunna visa lite mer hud hehe.

Namaste!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

åwh <3

2012-01-13 @ 17:58:06
URL: http://felicialindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0