Linn

Emma och jag sitter nu och checkar laget med varlden via facebook. En sista boost innan vi inte kommer fa se skymten av en dator forran pa sondagkvall. Imorgon aker vi namligen ivag pa kamelsafari i oknen vilket ska bli mycket spannande och jag sager bara: kameran ar med!

Denna dag har varit ratt slapp. Imorse var vi i Banjara (dar skola ar) och undervisade. Efter det for Ebba och jag en snabbis genom staden innan vi at lunch och valkomnade nya volontarer. Sa fort vi var klara med det gick vi upp pa soltaket och forsokte fa oss lite farg (Emma sitter nu med ett rosa ansike medan jag sjalv kanner mig vitare an nar vi kom). Blabla orkar inte skriva mer for att datorn hackar mer an mest hehe.

Ha det fint. Hors pa mandag (da har vi bokat datatid) da kommer forhoppningsvis lite kamelbilder att publiceras. Bye

Kommentarer
Postat av: lisse

längtar!

2012-01-06 @ 18:16:29
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: felicia

åååh ni har det för gött!!!! skulle göra vad som helst för att få fara iväg en sväng och rehabilitera mig själv!!! KRamis

2012-01-09 @ 15:15:43
Postat av: kennyjoch

later inte illa! ser fram emot att höra mer om kamelerna, ökenövernattningen etc. hörde att du glömde ta med det viktigaste av allt, emma! KAMERAN! sköt om er!

2012-01-09 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0