Mannen som kunde tala med fiskar

Riktigt skönt med en sovmorgon imorse, dock inte fullt lika skönt med Engelska som första lektionen på dagen. Som tur var hann vi egentligen inte så långt av undervisningen förrän vi blev avbrutna av de stora treornas inspark. Nu är det bortgjort, men det var mer fun än farligt.
Det var så länge sedan skolan var så här spännande och rolig. Kanske var det då jag började ettan förra gången jag tyckte så. Jag hade i vanliga fall jublat över att fredagen och skolveckan äntligen var över. Nu längtar jag lite smått till måndag, men självklart ska det bli skönt med lite längre sömn på morgonen.

Tagggga ikväll, Dallas med girlsen från SPFL1b(MIN KLASS hihi) Det blir nog mer än bra!
/linn snorström


rappaPAPPApa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0