TV är det enda sömnpiller som man tar genom ögonen

Jag vet att det är extremt tråkigt med bloggar som aldrig uppdaterar. I alla fall... Dunder Cupen idag, det var jätteroligt även om vi förlorade första matchen vilket innebar att det var slutspelat för vår del. Vårt intro (kanske lägger in det sen) gick så gott som smort och vi fick Toffifee!

Efter middagen var det skoterkurs som gällde. Kursledaren tar definitivt en rätt hög placering på min lista för sömnframkallade röster. Jag fick ticks i armen och kort därefter en ljudlig hicka. Tack och lov har hickan försvunnit men rycken sitter fortfarande i, hehe.

Ute är mörkt och svinkallt. Imorgon är det sovmorgon till dess att bussen går, kart i elva, för att vara med på avslutningen i aulan. Efter det är det inte bara helg. Det är jullov, helt sjukt! Lite julklappar kanske inhandlas. Har kvar att köpa något fint till momme och moffe.

Lyssnar på en gammal favvo som gör mig glad, nämligen Kate Nash. Har tittat på debatten om Tiger Woods otrohet. Lika bra att jag går och lägger mig.

C U ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0