Mega-schyrre av dig Emilia som gav mig och Felicia träningen!

Jag är konstigt nog pigg nu. Trots att jag gjorde en riktigt sen kväll igår, vaknade tidigare än tuppen och hade en fullspeckad dag. Igår pluggade jag förbrilt på både Kommunikation och Tyska. För att orka med råplugget tog jag och Signe en grymt god middag på Dallas innan. Hade både inlämning av en skriftlig uppgift och prov today. Jag kan ju säga så här; jag och framförhållning är inga vidare goda polare precis. Vilket jag inte minst ångrade när jag satt där med tyskaprovet i min hand. Om det varit lite lämpligare gränser (för att få G krävdes det 150 poäng av 169 möjliga) skulle jag varit nöjd.
Efter skolan for Felle, Emilia och jag på Subway för att ladda inför Powerstep på 360 tillsammans med Emma och Frida. Jag kände mig som en virren höna när alla utom jag förstod hoppstegen och rörelserna. Men kul var det och ett kort där är något jag verkligen inte skulle tacka nej till!
Efter det att kroppen var helt slutkörd var det dags att bege sig till innebandyträningen på Campus.

Har ätit mammas pannkaka och knäck. Ska gå och borsta gaddarna. Sedan blir det att kolla på någon film innan jag somnar.

Imorgon är mina planer att skriva ett CV innan jag åker iväg med bussen till skolan. Börjar ju klockan 13.00. Hihi.

Adjökens och god natt!

Några ps. Eftersom att det inte blev någon bild idag lovar jag er ett långt inlägg med fina foton från och av Emma imorgon.
Min mobil är tillbaka, efter att ha hamnat på den stora vägen. Den hade ramlat ur fickan ynka tio centimeter från bilspåren och döden.
Julkalendern är spännande.



Kommentarer
Postat av: em

naee, asså du är ju bara för gullig :] hihih jaa jag hoppas det;)

2009-12-04 @ 22:04:54
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0