Ingen kan stoppa mig när jag bara rullar fram



Hej ho-ho. Min helg har varit fullsmockad. I fredags var jag och några flickor hos Lisa och åt gott, slog in klappar och allt vad en Lilla Julafton innebär. Vi hade det riktigt trevligt, i år också! I mitt paket var det ett megafint kit med ta-hand-om-sig-själv produkter.

Lördagen var det innebandy för hela slanten. Flera timmars bussresa för en match i Örnsköldsvik som slutade 1-1. Efter det julavslutning på kansliet med pizza, lekar och julklappar. För min del blev jag ett hårspray rikare!

Igår åkte hela familjen Nordström till Älvsbyn för att hälsa på gammelfarmor och Palle. Där åt vi en julbuffé och fikade. Mätta och belåtna styrde vi bilen till Danne och Rut. Även där väntade mat och fika. Jag fick ett silver halsband som var mycket fint. Sist men inte minst väntade Piteå och mammas kusin Anna med ännu att äta... Detta resulterade i att vi rullade hem. Men gott och trevligt var det!
När jag kom hem tittade Anna förbi vilket helt klart gjorde min helg fulländad.

Idag är jag slapp. Har klätt julgranen och sett på TV. Ska hoppa in i duschen och röja på rummet.

xxxxxx Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0