Borta bra, men hemma bäst

Hela min jul har varit lyckad. Kul att träffa allihopen och roligt med presenter. Fick bland annat presentkort, skor, pengar, kläder, skridskor, lampa, fårskinn och smink.

Ja, då var julstöket slut och rean har satt igång. Full fart i Luleå idag med världens bästa Emilia. På Monki var det halva priset på det mesta. Folk knuffades och var helt galna. Men vi fyndade en hel del fina grejor! Skickade ett sms till mamma och berättade vad jag köpt. Svaret jag fick tillbaka var ett utropstecken. Efter rundan tog jag bussen till Byske, där min familj kom och hämtade mig. Julbord hos mormor och morfar. Lika smaskigt och mättande som alltid.

Är i alla fall hemma nu. S K Ö N T
Men imorgon bär det av till Piteå för att bada tillsammans med Emmas familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0