Lusse Lelle, Lusse Lelle elva nätter före jul

Innebandymatch mot Clemensnäs slutade med orättvisa siffror. Inte najs, utan bajs. Men jag har kommit över det hela nu. Fick massa fika på Matildas julfest så jag peppar till på lördagens match och julklappsutdelning istället.

Tror inte att jag behöver nämna vad jag ska fästa blicken på ikväll. One Three Hill ju. Dessutom missade jag Guds tre flickor igår. Tänkte ta igen det avsnittet på svtplay. Senare ska jag och Anna göra en topphemlig grej. Träningen vet jag inte om jag ska på, måste höra med Emma om hon tänkt fara... Men det rycktas om att en ny tränare kommer, dock ska jag inte bygga upp för höga förväntningar. Det blev ju inget av förra gången.


Sugen på korv med bröd?

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

clemens har en tendens att vara bättre

2009-12-20 @ 13:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0