nu är det andra advent och andra ljuset är tänt i vårat hus är det advent.


nu är helgen slut och en ny skolvecka börjar. Igår var jag och ante en sväng i staden, vi kollade på och shoppade julklappar. På kvällen var det 50-årsfest hos mina kusiner. Deras pappa fyllde år. Där åt vi supergod mat, spelade maffia, bastade osv.
Idag har jag haft innebandymatch. Det blev oavgjort men det kändes som en vinst!!=D
nu ska jag sova, gonatt allesammans:)


 jag älskar dig. 
(visst blev han fin med mina lockar som jag gjort??)


Kommentarer
Postat av: emma

jaa, men jag hoppas ni hade roligt iaf!<3

jag kan typ aldrig vara med er...:(

2009-12-07 @ 14:13:01
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0