SCHA LINN HÄR, KOM

HOLA BALOLA. Det var ett tag sedan jag bloggade sist. Det var även ett tag sedan jag såg en del helgoa människor! Jag ska bättra mig, det lovar jag hörrni, för jag saknar er♥

Under de två gångna veckorna har jag varit på Storsjöyran vilket var bäst någonsin. Fina vänner och människor. SUPERband och trangia-mat, hehe. Kom hem från Stockholm igår, efter att ha haft en alldeles, alldeles underbar och mysig vecka tillsammans med min käring! Vi hälsade på i både Linköping och huvudstaden, besökte Kolmården, badade, gick på Ikea och marknad, träffade Hampesläkt och shoppade.

Idag har jag varit på Nolia och marknadsfört Blomsterlandet. Imorgon befinner jag mig på Blomsterlandet, Solbacken, Skellefteå, back in business.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0