10 augusti



Om 2 veckor sitter jag i skolbänken igen, känns inte alls bra att sommaren börjar gå mot sitt slut eftersom jag inte hunnit som mycket som jag velat i sommar. Kanske för att det blivit mer jobb än vad jag trott. 4-6 gånger i veckan har jag jobbat, men kommer iallafall att bli underbart den 25e de kommande månaderna när lönen kommer:):) nu jobbar jag bara några dagar till och resten av dagarna hoppas jag att det är mycket sol. Ska även på en liten semestertrip med Mamma, Lisa, Malin och hennes mamma till sundsvall för shopping och ikea. Då ska det inhandlas mycket kläder och annat smått och gott:):)

Idag jobbar jag 12.30 till 21.15, mycket annat kommer inte att hända idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0