ante är söt och snäll som en karamell!!♥



Hemma och en ny fin kaleder rikare. Så nu ska jag försöka hålla koll på saker och ha ett mer planerat liv. Om jag är duktig kanske jag lyckas i en vecka!! Hamnade inte helt sist, men inte var jag bra inte. Iår vann vi tyvärr inte lagtävlingen (bara 2a), men mamma håller sig i topp fortfarande.

Imorgon har vi sovmorgon eftersom att individuella blev inställt, underbart! Resten av fredagen kommer att spenderas med hjärtat, vi firar nämligen 2 år imorgon♥

nu ska jag ta med datorn upp till sängen för att se paradise hotell danmark, sen blir det att sova. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ert största fan!

GRATTIS TILL MITT FAVORIT PAR!;-)

Ska familjen samlas snart eller? Det var ett tag sedan nu...

2010-08-26 @ 22:47:57
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0