5 DECEMBER 2010

Har gått runt och trott att det varit lördag hela dagen. Blev därför en kraftig besvikelse när jag insåg att jag ska till skolan imorgon. Men å andra sidan har ju ett nytt julkalenderavsnitt släppts (hehe) och jag gjort bort ännu en jobbdag. Helgen har gått snabbt och eftersom vi spelar julmusik och har tomtar fulla butiken känner jag att julen är nära.

Nu ska jag dyka in i medeltidens litteratur och hårdplugga. Veckan som kommer, kommer bli krävande med tanke på att jag har prov, inlämningar, redovisningar och läxor och i massor. Längtar redan nu till helg. Då blir det shopping av julklappar!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 12:21:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0