den 9 februari 1993 föddes denna underbara kusin som idag blir 17år!


GRATTIS MOA PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas ditt år som 17åring kommer att bli toppen!
Du ska veta att du är en fantastisk person och jag är otroligt glad över att jag är din kompis och kusin. När jag kollade igenom bilder till kollaget ovan slog tanken mig att vi gör verkligen det mesta tillsammans. Julafton, kalas, släktmiddagar, dop, bröllop, begravningar, samma kompisgäng, jobbar tillsammans, samma fotbollslag, vi bor nästan tillsammans hela sommaren i stugan, vi har gått igenom en stor förlust tillsammans, åkt till kanarieöarna, göteborg, stockholm, hemavan och en många småsemestrar. Vad skulle jag göra om jag inte hade dig? DU BETYDER OERHÖRT MYCKET FÖR MIG, JAG ÄLSKAR DIG♥


/emma
PS. WITHOUT SAYING A WORD, YOU CAN LIGHT UP THE DARK;)

Kommentarer
Postat av: moa

naaw <3

vilket fin inlägg, jag blir rörd!

vet inte vad jag skulle göra utan dig. du betyder allt!

älskar dig med!!!!

2010-02-09 @ 17:37:24
URL: http://moisochmallan.blogg.se/
Postat av: moa

tack emma!

du är bäst, vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. jag är otroligt glad som har dig också!!

älskar dig!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-02-09 @ 17:48:41
URL: http://moisochmallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är otroliga båda två!!!!

fantastiska kompisar man alltid kan lita på♥

2010-02-09 @ 18:35:04
Postat av: Anonym

jätte gulligt inlägg emma! Ni är kanon vänner som förgyller min vardag! <3

2010-02-09 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0