Utkast: Feb. 10, 2010

Dagen började med en plågande tyska lektion.  Efter det hade vi datakunskap, skidor på gympan, där vi fick åka mellan slalompinnar, hoppa i hopp osv. Helt klart en superrolig lektion. Sista lektionen hade vi prov i hälsopedagogik. Har ingen aning om hur det gick, det känns som det kan ha gått hur som helst.
 

Jag vill ha sommarlov nu!

Nu ska jag ta en powernap och hoppas på att min huvudvärk har gått över så jag kan fara på träningen. Föresten idag när jag och Moa frågade om vi kunde få ta hem och göra det vi skulle ha gjort på lektionen i stället för att komma till skolan bara för tyskan, fick vi detta som svar: "-Det här skulle ni tagit upp när hela klassen var här, för ni behöver inte komma och då kan resten av gruppen också få ledigt" Vi höll på svimma av detta svar. Ni som känner stefan förstår. Så då är vi lediga på fredag och imorgon börjar vi ett, JIPPIE!

/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA?!?! Tack Gud! Då kan jag ju skippa the retelling story med Blaues Häftschen!!!!!

2010-02-10 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0