Jag går och lägger mig igen, för att vakna

Känner mig hyfsat piggelin och dagens två lektioner som har en sammanlagd tid på två timmar och tio minuter ska nog inte bli några större problem. Får ju som sagt helg efter det(!!!!!!!!). Har behövt utstå en ytterst jobbig skolvecka med andra ord, höhö.

Nae, har sovmorgon i över fem timmar till. Tänkte därför gå och lägga mig igen. Var bara tvungen att överföra en fil från den andra datan innan mama (hon kallar sig själv så också) försvann med den. Novellen skulle varit inskickad igår, men jag hoppas att det inte gör något att jag lämnar in den idag istället. Jag funderar om det heter ryste eller rös(?!) Blir snurrig i huvvet av båda.


Fin, finare finast. Nu blonderar vi vetja.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0