ONSDAG DRYGA ONSDAG

Snart är det bara en månad kvar till dess att Malin, Signe och jag far iväg till Lund för att delta på Unga forskares riksstämma. Fick hem ett brev med biljettkoder och annan info i förrgår. Det stod bland annat att alla skulle hålla i ett föredrag om vår förening... Frågan är ju bara vilken förening vi ska prata om?!?!? Vi har ingen. Hehe.

Det småpratas om Storsjöyran i sommar också. Om det skulle gå igenom är jag den lyckligaste i wärlden. Ska börja bearbeta päronen, så att säga!!

 

Nu blire matteboken. Ekvationer och hjärntvättning. Tjoflöjt. /Linn

 


Kommentarer
Postat av: mallis

två saker att längta till! JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DET BLIR AV. bearbeta pÅ! =D

2010-02-17 @ 16:59:29
URL: http://moisochmallan.blogg.se/
Postat av: anna

åååhh jag vill å till lund.......

å till yran vill jag å!!!!

2010-02-18 @ 15:37:26
URL: http://uni-foreman.blogspot.com
Postat av: Anonym

MEN ANNA TILL YRAN SKA VI

2010-02-18 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0