det som är bra när man jobbar på mataffär är att det finns gott om mat när man är hungrig!



Imorgon är det skola igen, och det kändes inte så kul. Dagen har spenderats på jobbet till 14.35 då Moa kom och bytte av mig så jag skulle kunna spela match. Vi krigade som ett lag och vann matchen med 4-1 mot Obbola. Vilket var väldigt bra eftersom att vi förlorade sist vi mötte dom med 9-3. När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt min tröja på campus, och just då plingade det på dörren och där står mina tränare med min tröja. Vilka hjältar!:) Det är inte alla som har så fantastiska tränare! 

Ikväll kommer Ante hit och vi ska fortsätta på hans filmläxa, kul att ante kommer men tråkigt att göra läxa. Nu ska jag äta köttgryta med potatisgratäng, MUMSSSS!


Kommentarer
Postat av: LH

Emma, KOMBIHALLEN???

2010-01-10 @ 19:01:15
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: Miriam

Vilken cool bild! :D

Peppa söööndag!!

2010-01-14 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0