10.01.14

Dagen började med att jag gick ut sakta och lugnt till bussen. Helt plötsligt ser jag att den kör förbi... så jag fick vända om och ta nästa. Där även min fina vän Josefine satt, (men hon hade inte missat bussen utan försovit sig). Innan bussen gick till Anderstorp hann vi köpa ett  fint hårband till Felle i namnsdagspresent. (Hon blev väldigt glad och tyckte det var vääääldigt snyggt!)

Ikväll har jag haft fotbollsträning. Det var faktiskt mycket roligare än jag förväntade mig, men bollen ville inte riktigt göra som jag ville att den skulle göra;)


ni är fantastiska hela hopen!♥

/ee


Kommentarer
Postat av: felicia och Felix (14:e januari)

jag tyckte FAKTISKT OM DET!!!

det snällaste någon gjort för mig på länge ju :]]

2010-01-15 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0