lördag

Imorse ringde väckarklockan och då var det dags att stiga upp, fika och göra mjölkchoklad för att fara till Boliden och köra "uppkörning" skoterkurs. Alla klarade det!! Kan inte säga att det var så svårt, även fast det inte var igår jag körde. Där grillade vi även korv och fikade=D
När jag kom hem gick jag och ante till ica och smakade på kladdkaka. Min lillasyster, kusin och Mormor var där och bjöd. Efter det blev jag upphämtad för att fara på träning. Men det var tydligen inget partypass idag. Det var så gott som tomt på campus.

Nu: Håller jag tummarna för att få fara till Kittel.
Ikväll: Planera kittelresan hos felle +mys eller myspys hos ante.
Imorgon: Match i ö-vik.
/emma

Kommentarer
Postat av: MAAALIIIIIN

BEN AND JERRYYYYYYSSSS!

2010-01-16 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0